חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת הליכון למבוגרים המתאימה לצרכים שלכם

הליכון למבוגרים הוא סוג של עזר ניידות הדומה להליכון. זה יכול לשמש אנשים המתקשים בהליכה או בעמידה לפרקי זמן ארוכים. הליכון למבוגרים מספק תמיכה ויציבות, אבל הוא לא מסייע בשיווי משקל כמו שמקל עושה.

הליכון למבוגרים מספק להם תמיכה בזמן שהם הולכים וניתן לדחוף אותם קדימה בעזרת הידיים. גלגלי ההליכון עוזרים להזיז את המכשיר לכל כיוון, ואילו להליכון רגיל המונע ביד אין גלגלים ויש להזיז אותו ידנית על ידי דחיפתו קדימה עם הידיים.

איך לבחור הליכון למבוגרים?

ישנם סוגים רבים ושונים של הליכונים למבוגרים, אך הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הצרכים האישיים שלכם. הסעיף הבא יכסה את הסוגים הפופולריים ביותר של הליכונים למבוגרים וכיצד הם עשויים להיות מתאימים יותר או פחות עבור משתמשים מסוימים.

ישנם שלושה סוגים של הליכון למבוגרים: בסיסי, מתקפל וקל משקל.

הסוג הראשון של הליכון למבוגרים הוא דגם בסיסי. דגם זה נועד לספק בסיס יציב למי שזקוק לסיוע בהליכה ובעמידה. דגמים בסיסיים מעולים לאנשים שמתקשים בשיווי משקל, אך אינם זקוקים לתכונות נוספות כמו מושב או סל. הליכון למבוגרים בסיסי הוא בדרך כלל הטוב ביותר עבור אנשים שזקוקים ליותר תמיכה ויציבות ממה שמספק דגם מתקפל או קל משקל.

הסוג השני של הליכון למבוגרים הוא דגם מתקפל. דגמים אלו מושלמים למי שרוצה לאחסן את ההליכון בחללים קטנים כמו בתא המטען של המכונית, מתחת למיטה או בתוך הארון. דגמים קלים מיועדים לאנשים שמתקשים ללכת מרחקים ארוכים או למי שרוצה מסגרת קטנה יותר לצורך נוחות אחסון או ניידות. דגמים מתקפלים מתאימים גם לאנשים שרוצים לטייל מכיוון שניתן לקפל אותם ולהוביל אותם במטוס כמטען. 

הליכונים מתקפלים הם הטובים ביותר עבור אלה שמחפשים אפשרות זולה יותר שעדיין קלת משקל מספיק כדי להוביל בקלות ברוב המצבים, אך מציעה פחות יציבות מאשר דגם סטנדרטי.