חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העתיד של שוק הנדל"ן האמריקאי בשנת 2023

במאמר זה, נסקור כמה מהמגמות החשובות ביותר שמעצבות את שוק הנדל"ן בארה"ב בשנת 2023. נסקור גם כיצד מגמות אלו עשויות להשפיע על אמריקה ואזרחיה. לבסוף, נראה איזו השפעה עשויה להיות להם על תעשיות שונות.

על מנת לחזות מה עומד לקרות ב-2023 ואילך, יש צורך לבחון מקרוב את מה שקרה ב-2017 וב-2018. שנת 2017 התאפיינה בעלייה במחירי הדירות וכן בעלייה משמעותית בריביות המשכנתא. זה הוביל אנשים רבים שתכננו לקנות את ביתם הראשון עם משכנתא לשקול מחדש את החלטתם או לדחות אותה עד לשנת 2019, אז ציפו שהתעריפים יהיו נמוכים יותר. מגמה זו נמשכה לתוך 2018 עם שיעורים גבוהים עוד יותר שדווחו ממלווים ברחבי הארץ.

על פי קבוצת רפאל, שוק הנדל"ן בארה"ב הוא אחד השווקים הרווחיים ביותר בעולם. זה לא רק בגלל גודלה של המדינה, אלא גם בגלל היציבות הכלכלית שלה. כלכלת ארה"ב היא מהגדולות בעולם והיא צפויה לצמוח בקצב של 3.1% השנה. המשמעות היא שהרבה יותר כסף יזרום לנדל"ן בשנת 2023, וכתוצאה מכך, אנו יכולים לצפות לעלייה במחירי הנכסים כמו גם בתעריפי השכירות.

תובנות מרכזיות לגבי מה לצפות משוק הנדל"ן בארה"ב עד 2023:

– מחירי הנכסים צפויים לעלות ב-5%

– גם תעריפי השכירות יראו עלייה של 4%

– מספר הבתים למכירה יקטן ב-11%

בשנת 2023 לבינה מלאכותית תהיה השפעה משמעותית על שוק הנדל"ן בארה"ב, מסבירה קבוצת רפאל. בינה מלאכותית תשמש ליצירת תוכן לאתרים ובלוגים, כמו כן תשמש גם ליצירת סרטונים וחומרי שיווק אחרים לתעשיית הנדל"ן. היא תשמש גם לניתוח נתונים ולספק תובנות לגבי מגמות בתחום הנדל"ן. הבינה מלאכותית לא תחליף סוכנים אנושיים בתעשיית הנדל"ן בארה"ב, אבל היא תעזור להם לעשות את עבודתם טוב יותר על ידי מתן תובנות לגבי נתונים ומגמות.