חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה ציפוי ננו לרכב?

ציפוי ננו הוא שכבה דקה של חומר שמורחים על פני השטח של מכונית. הוא מגן על המכונית מתנאי מזג אוויר שונים ומפחית את החיכוך בין פני השטח לסביבה.

ציפוי ננו מורכב ממולקולות אורגניות או אנאורגניות המורחבות בנוזל, אותן ניתן ליישם על משטחים באמצעות תרסיס, טבילה, מברשת או שיטות אחרות. המולקולות כה קטנות שהן יוצרות מחסום בלתי נראה ומגן על פני השטח.

ציפוי ננו לרכב הוא שכבת הגנה דקה המונחת על פני השטח של מכונית. ציפוי זה מגן על המכונית מפני לכלוך, מים ומזהמים אחרים. זה גם עוזר להגן מפני חלודה וקורוזיה. ניתן ליישם ציפוי ננו על המכונית שלך בתהליך ריסוס או טבילה וייבוש.

העלות הממוצעת לציפוי ננו היא כ-$1000-$2000, תלוי בגודל הרכב שלכם ובמקום מגוריכם. סוכנויות מסוימות מציעות שירות זה בחינם כחלק מחבילות הרכישה או החכירה שלהן, אז הקפידו לשאול!

1) הוא מגן על המכונית שלך מתנאי מזג אוויר קשים – ציפוי הננו מספק מחסום בין צבע המכונית שלך לבין הסביבה אליה היא חשופה. זה מגן עליו מפני גשם, שלג ואלמנטים סביבתיים אחרים שעלולים להוביל לקורוזיה או חלודה.

2) זה משפר את יעילות הדלק – ציפויי הננו נועדו להפחית חיכוך בין חלקים נעים. זה מפחית את החיכוך אשר בתורו מוביל לצריכת דלק ופליטות מופחתות.

3) זה מגדיל את ערך המכירה החוזרת של המכונית שלך – ציפויי ננו לא רק מגנים על המכונית שלך מתנאי מזג אוויר קשים אלא גם מעלים את הערך שלה כשאתה מחליט למכור אותה בעתיד מכיוון שהם יוצרים מראה מושך שמושך קונים יותר מאשר צבעים מסורתיים.

סיבה נוספת שבגללה אתה צריך לעשות ציפוי ננו על המכונית שלך היא כי זה קל לניקוי עם פחות עלויות תחזוקה. אם אתה מעוניין לצבוע את המכונית שלך, אז זה עשוי להיות המוצר הטוב ביותר עבורך!