חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לקחת בחשבון בעת רכישת בוסטר לרכב לילדים

מה לקחת בחשבון בעת רכישת בוסטר לרכב לילדים

בוסטר הוא מושב הגבהה המשמש להגבהה של כרית המושב ברכב כך שניתן יהיה לרסן את הילד כראוי ברכב באמצעות חגורת הבטיחות של הרכב.

בוסטר לרכב הוא התקן בטיחות המשמש לשיפור הבטיחות של ילד במושב בטיחות בגודל מבוגר. בוסטרים לרכב נועדו לעזור לילדים שגדלו מעל מושבי המכונית הפונים קדימה, אך עדיין אינם גדולים מספיק לחגורת הבטיחות של הרכב בלבד. ניתן להציב בוסטר לרכב על גבי המושב הרגיל של הרכב ולחבר אותם באמצעות חגורת ירכיים או חגורת כתף.

סוגי בוסטרים לרכב

ניתן לרכוש בוסטר לרכב לילדים בסוגים וסגנונות שונים. הם זמינים בשלושה סוגים שונים: גב גבוה, ללא גב ושילוב. לבוסטר עם גב גבוה יש משענת ראש ומעניק הגנה נוספת לראש ולעמוד השדרה של הילד. בוסטר ללא גב מספק פחות הגנה אך קל יותר להתקנה מכיוון שהוא לא צריך להגיע מעל גב המושב. לבוסטר עם השילוב יש גב גבוה עם חלק תחתון ללא גב.

ההחלטה איזה סוג של בוסטר לרכב לילדים לקנות צריכה להיות תלויה באיזה סוג מכונית תרצו להשתמש, כמו גם התקציב שלכם, גיל ילדכם, גובהו, משקלו והאם ילדכם זקוק לתמיכה נוספת בראש או לא. 

אופן השימוש הנכון בבוסטר לרכב

על מנת להפיק את המירב מהבוסטר לרכב שלכם, ישנם מספר תנאים והמלצות שיבטיחו את בטיחות ילדיכם: 

בוסטר לרכב מומלץ לילדים בני ארבע ומעלה, במשקל של לפחות 40 פאונד (18 ק"ג) ובין 37 אינץ' (94 ס"מ) ל-57 אינץ' (145 ס"מ) גובה. 

מושבי הבוסטר הטובים ביותר לפעוטות צריכים להיות בעלי משענת גב גבוהה המספקת תמיכה נאותה לראש, משענות יד מרופדות, משטח נגד החלקה על אזור הישיבה ורתמות חמש נקודות המתחברות לחגורות הבטיחות שלוש נקודות של הרכב.