חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרגולת אלומיניום מחיר ויתרונות!

השמש בלתי פוסקת בעונת הקיץ ויכולה להפוך מרחב חיצוני לבלתי נסבל במהירות. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להצל את המרפסת שלכם כך שהיא תישאר נוחה להיות בה גם בימים החמים ביותר.

פרגולות אלומיניום הן דרך מצוינת לשמור על המרחב החיצוני שלכם קריר ומוצל. הן גם תוספת מצוינת לכל חלל חיצוני. לאור המגוון והורסטיליות שלה פרגולת אלומיניום מחיר לכל כיס!

פרגולת אלומיניום היא סוג של גג המשמש להגנה על אנשים ורכוש מפני השמש. פרגולות אלומיניום משמשות לרוב לכיסוי מרפסות, או לכיסוי שטחים גדולים כמו חניונים. פרגולות אלומיניום הן סוג של סוכך המותקן בחלק החיצוני של מבנים. הן מספקות הגנה מפני השמש ומגשמים, והן משמשים לעתים קרובות במקומות מסחריים מכיוון שהן מציעות דרך אטרקטיבית להוסיף אור טבעי לחלל משרדים.

פרגולת אלומיניום תלויה מספקת יתרונות רבים, כולל את הדברים הבאים:

– צל לפטיו ולאזור המגורים החיצוני שלכם

– הגנה מפני קרני ה-UV של השמש המזיקות לעור, לעיניים ולרהיטים שלכם

– פרטיות מהשכנים או עוברי אורח המציעה גם ביטחון לכם ולמשפחתכם

– היא מוסיפה ערך אסתטי לחלל החיצוני שלכם

נשמע יקר? לא בהכרח!

פרגולת אלומיניום יכולה לשמש כתחליף לתריסים או שמשיה, שזו דרך חסכונית לספק הגנה מהשמש לביתכם. יש לה גם תוחלת חיים ארוכה, כך שניתן להשתמש בה במשך שנים רבות ללא צורך בהחלפה.

פרגולות אלומיניום מגיעות בגדלים, צורות וצבעים רבים ושונים. יש פרגולת אלומיניום לכל צורך וניתן להשתמש בהם על פטיו, מרפסות, דקים או חצרות. המגוון הרחב מאפשר מגוון רחב של מחירים המתאימים לכל כיס.

פרגולת אלומיניום מחיר – יהיה תלוי בגודל, צורה ואיכות החומר המשמש לייצור שלה. כמו גם במיקום ההתקנה שלה. הגודל המינימלי והנפוץ ביותר לפרגולת אלומיניום הוא 10 מ"ר. טווח המחירים לגודל זה ינוע בין 400-700 שקל, תלוי באיכות החומר והיצרן.