חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם מותר לעשות תרגילי יוגה בהריון

יוגה היא קבוצה של תרגולים או דיסציפלינות פיזיות, נפשיות ורוחניות שמקורן בהודו העתיקה. זוהי דרך להשיג מצב של אושר ושלווה באמצעות שליטה בנפש ובגוף. יוגה היא אחת מצורות הפעילות הגופניות הפופולריות ביותר בעולם מכיוון שהיא מציעה יתרונות רבים כגון שיפור גמישות, כוח, שיווי משקל ובריאות כללית.

המילה "יוגה" מגיעה מהסנסקריט "יוג'", שפירושה "לחלק" או "להצטרף". המטרה הסופית של היוגה היא להשיג מוקשה (שחרור), מצב שבו כל מה שקיים הוא תודעה טהורה ללא צורה.

יוגה היא צורת פעילות גופנית שמתורגלת כבר אלפי שנים. זה נעשה על מנת לשפר את הגמישות, האיזון והכוח. זה גם עוזר לאנשים להירגע ולמצוא שלווה ורוגע בחייהם. יוגה יכולה להיעשות על ידי כל אחד בכל גיל ובכל רמת כושר.

יוגה היא תרגול עתיק יומין שקיים כבר למעלה מ-5000 שנה.

תירגול  יוגה בתל אביב חשוב מסיבות רבות כמו הפגת מתחים, ירידה במשקל, הגברת הגמישות, ניהול כאבים מפציעות כמו דלקת פרקים או פיברומיאלגיה וכדי לשפר את הבריאות והרווחה הכללית.

יוגה במהלך ההריון יכולה לעזור להפיג מתחים, לחזק את השרירים, לשפר את שיווי המשקל והיציבה ולהפחית את הכאב. זה גם עוזר בהכנה ללידה על ידי הפחתת הסיכון לצירים מוקדמים.

ניתן לעשות יוגה בכל שלב של ההריון כל עוד היא בטוחה עבורך ועבור תינוקך. עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני תחילת היוגה אם אתה חווה בחילות בוקר או סובל מלחץ דם גבוה.

ליוגה יתרונות רבים לבריאות ולרווחתך, כולל:

-משפר את הגמישות

-מגדיל כוח

-מקדם שינה טובה יותר

-מפחית את רמות הלחץ

-משפר את מצב הרוח